Як змусити себе щось робити, якщо не хочеться, лінь, при депресії, для схуднення

Час на відпочинок, витрачений з користю

Слід розуміти, що час минає безповоротно. Якщо скоротити до мінімуму спілкування в соціальних мережах, залишиться багато вільного часу, який можна витратити з користю.

Нехай спілкування та перегляд фільмів будуть бонусом за вивчене завдання. Якщо хочеться зробити паузу після певного часу навчання, то це можуть бути цікаві відео по темі. Як точних, так і в гуманітарних науках є багато цікавого.

Далі цією інформацією можна «блиснути» на уроці чи семінарі, а також використовувати у вивченні предмета. Знання подібних штучок робить предмет цікавим, а зовнішня мотивація переходить у внутрішню.

Коли прийшов час бонусу і з’явилася можливість подивитися фільм, то доцільним буде картина, мотивуюча до навчання. Час має бути чітко розподілено. У цьому випадку з’являється можливість морально підготувати себе і приступити до занять. Далі виробляється звичка.

Зазубрювання матеріалу

Психологами доведено, що від зазубрювання користі мало. Якщо ці знання і збережуться до іспиту, то забудуться відразу після нього. Будь-яку інформацію потрібно намагатися осмислити і зрозуміти, тоді вона відкладеться в пам’яті на тривалий час.

Ефект змагання

Необхідно розуміти, що завжди хтось знає краще. Приємно бути цим кимось. Скориставшись цікавою інформацією по досліджуваної темі (це може бути швидка формула обчислення відсотків, множення чисел, алгоритм запам’ятовування іноземних слів і так далі), можна поділитися на уроці даною інформацією.

Це допоможе іншим учням, зарахується викладачем (а їм завжди подобається, коли учень проявляє щирий інтерес до предмету), підніме самооцінку.