З чим носити червоні сліпони жіночі, фото

У цій статті ми поговоримо про взуття, а точніше – про слипонах, і з’ясуємо, з чим носити червоні сліпони і чому вони так популярні.

Якщо одного разу вам пощастить поспостерігати за поспішає на роботу натовпом людей, залишаючись пустим стороннім спостерігачем, то ви легко зможете помітити, що більшість сучасних жінок віддає перевагу не туфель на шпильці або платформі, а напівспортивного комфортного взуття. У Нью-Йорку або Чикаго нікого не дивує елегантно одягнена жінка в кросівках, з портфелем і сумочкою для офісних човників.

Ритм життя такий, що час найчастіше визначає ціну успіху. Саме тому один з найбільш цінних порад, який можна дати дівчині: бережіть ноги! За статистикою жінкам доводиться значно більше ходити, ніж їх мужнім партнерам. Останні до того ж, як правило, – затяті автолюбителі.

Креативні дизайнери, помітивши увагу жіночої статі до зручного взуття на плоскому ходу, доклали всі свої вміння і подарували світові новий вид взуття – сліпони, якийсь симбіоз полукедов або спортивних м’яких туфлі без шнурків. І хоча чоловіки тут же взялися доводити, що цей фасон може бути презентовано, як унісекс, все-таки треба визнати, що дамські slip – on shoes впевнено завоювати ” своє почесне місце на ринку і можуть бути не тільки кежуал, але і використовуватися для особливих святкових випадків.

Біля витоків бренду

Історія торгівельної марки і самої моделі дивно нехитра, втім, вчені стверджують, що всі самі великі відкриття відбувалися скромно, без пафосу і помпи. Взуття для скейтерів на вулканізованої підошві, доступна за ціною, міцна і зручна – такі були вимоги до нової моделі, задуманої братами Ван Дорен.

Як зазвичай буває зі скромними практиками, вони навіть уявити не могли, що їх проект стане мега-хітом виробників взуття, а носити полегшені мокасини без шнурків будуть чоловіки і жінки не тільки в рідній для них Південній Каліфорнії, але і в далекому Китаї.

Скейтери оцінили зусилля дизайнерів, взуття була гарної якості, але незабаром сліпони перестали бути тільки спортивним брендом, м’які і еластичні напівкеди полюбилися споживачам настільки, що кілька десятків років практично не виходять з моди.